أعجبني

Recent Post

مرحبا بالزائين

مجلات

مقالات وخواطر وهمسات واشعار الشاعر عيد مصطفى حكايات يرويها الزمان ويسطرها الشعار قصص في أزمنة مرت ترسم البسمة على شفاهنا في الحاضر حواديت الفرارجية , وفرارجية الفيس بوك . قصة مومباي, وكان نفسي اطلع دكتور , والكثير غيرها

الثلاثاء، 14 فبراير 2012

دنا شاب أمور ومدردح

أنا مترفضتش يا حماتي ولا حد يقولي لأ
إيه يعني شب فقير وايه يعني معنديش شقة
كل الشباب زيي الكل محتاج زقة
إيه يعني بفطر فول واتغدى كشري بدقة
بحلم في شغلي كمان اكبر يا ناس وأترقى
ومن بعد الغنا همثل واتشهر زى السقا
يعني تعامليني كويس وتكلميني برقة

ياااااااااااااا حمااااااااااااااااتي

دنا شاب أمور ومدردح ومليش ف الحركات
ومدقدق قوى قوى ومفتح وصحابي فتوات

بودي جارد وعربية شيروكي ومكاتب شركات
مع أسهم ف البورصة بتعلى والمكسب دولارات

أنا بطلت أوقف شعري واعمل فيه تقاليع
أنا دلوقتي بضبط نفسي في حكاية المشاريع

ولا جه ف بالي اصاحب واحدة و لا اشوف حتى بنات
مع أني أمور ومدردح وصحابي فتوات


ليه يا حماتي كسرتي بخاطري وقولتيلي متنفعش
قولتي الشبكة أنا جبت الشبكة وحلفتي مترجعش
كنتي حبيبتي وفجأة قلبتي و قولتيلي متصعش
أخرة صبري أنا جبته معاكي والصبر مينفعش

0 التعليقات:

إضغط هنا لإضافة تعليق

إرسال تعليق

Blogger Widgets

هل تبحث عن وظيفة

Bayt.com
بيت.كوم | أكبر موقع للتوظيف في الشرق الأوسط
هل تبحث عن عمل؟

اطلع على أكبر عدد من أهم الاعلانات عن الوظائف في مجال عملك على الانترنت الآن!
تأكد من ان سيرتك الذاتية موجودة على الموقع و...
  • تقدم الى آلاف الوظائف الجديدة.
  • اسمح لأهم الشركات في المنطقة بايجادك.
  • احصل على الاعلانات عن وظائف التي تتناسب مع مؤهلاتك عبر البريد الالكتروني.
  • ابقى مطلعا على آخر أخبار سوق العمل.
  • 100% مجاناً - دائماً.
انشئ سيرتك الذاتية الآن
© 2011 Bayt.com, Inc. جميع الحقوق محفوظة