أعجبني

Recent Post

مرحبا بالزائين

مجلات

مقالات وخواطر وهمسات واشعار الشاعر عيد مصطفى حكايات يرويها الزمان ويسطرها الشعار قصص في أزمنة مرت ترسم البسمة على شفاهنا في الحاضر حواديت الفرارجية , وفرارجية الفيس بوك . قصة مومباي, وكان نفسي اطلع دكتور , والكثير غيرها

الأحد، 22 يناير 2012

يمكن وعدتك مش هجرحك



يمكن وعدتك مش هجرحك
بس النهاردة أنا هدبحك
ماتت غلاوتك وظهرت أساوتك
وانا من حياتي انا همسحك


يمكن وعدتك مش هجرحك
بس النهاردة أنا هدبحك

بكل كلمة من كلامي هعذبك
على نار جروحي وفوق عذابي هقلبك
لاكان بأمري ولا ع النهاية انا هغصبك
منا كلامي كان زمان بيفرحك

بس النهاردة أنا هدبحك

انا اللي كنت تقولي قلبي فيك سكن
دلوقتي روحي وقلبي مات اهوه واتركن

وخلي غيري ينفعك
وخلي غيري يدلعك
وخلي غيري يسمعك
وخلي غيري يكون انا
وبكلمة حلوة يصبحك


خدت القرار اللي مفيش بعده الرجوع
أنا مش راجعلك حتى لو هموت واجوع
مفضلش بينا الا الألم ويا الدموع
ومفيش في قلبي ذرة واحدة تفرحك

انا نجم عالي واستحالة هيبقى ليكي
مهما اعتذرتي و مهما بعتي اقرب ماليكي
ياخسارة عمري لما ضاع ضاع بين ايديكي
عيش في وهمك اني يوم راح ارجعك


هتموتي موتي وربنا يرحم عباده
عمري مااسامح اي ناس في جرحي زادو
اديت كتير وكنت الذليل وخلص كفايا
إقـــري وابكي أكييد كلامي هيوجعك


كل حـــــرف من حـــــروفي كتبته ليكي
عمري ما ندمت في حياتي غير عليكي
وعـمــــــري ما دوقت العذاب الا بيكي
ياريت يشوفوا ويارب صوتي يسمعك

يمكن وعدتك مش هجرحك
بس النهاردة انا هدبحك

هدوس على نفسي وقلبي وهبقى أسي
انا الوحـــــيد اللي كرامتي أعلى راسي
وأديني بعتك وبسهولة ومش هبقى نادم
يمكن قراري باقي عمرك يصحصحك

يمكن وعدتك مش هجرحك
بس النهاردة انا هـــــدبحك

0 التعليقات:

إضغط هنا لإضافة تعليق

إرسال تعليق

Blogger Widgets

هل تبحث عن وظيفة

Bayt.com
بيت.كوم | أكبر موقع للتوظيف في الشرق الأوسط
هل تبحث عن عمل؟

اطلع على أكبر عدد من أهم الاعلانات عن الوظائف في مجال عملك على الانترنت الآن!
تأكد من ان سيرتك الذاتية موجودة على الموقع و...
  • تقدم الى آلاف الوظائف الجديدة.
  • اسمح لأهم الشركات في المنطقة بايجادك.
  • احصل على الاعلانات عن وظائف التي تتناسب مع مؤهلاتك عبر البريد الالكتروني.
  • ابقى مطلعا على آخر أخبار سوق العمل.
  • 100% مجاناً - دائماً.
انشئ سيرتك الذاتية الآن
© 2011 Bayt.com, Inc. جميع الحقوق محفوظة